úterý 3. dubna 2012

Produkty a řady Delux od LR Health & Beauty Systems


Další fotografie najdete zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10959-produkty-a-rady-delux-od-lr-health-beauty-systems

V rámci našeho kosmetického okénka blogu Móda jako umění.cz jsme se věnovali kosmetice Delux od LR Health & Beauty Systems. Nyní Vám představujeme celé řady Delux. Pro letní líčení je skvělá Série Beyond Paradise, kterou jsem celou vyzkoušela.

Obsahuje oční stíny Quattro Beyond Paradise a naprosto skvělou řasenku Black Drama, kterou stále nosím a doslova za ní "mohu dát ruku do ohně". Tento produkt se opravdu povedl. Někdy dávám na řasy i vyživující balzám, který je vyroben přímo k této řasence. Ale řasenka mi drží skvěle i bez balzámu. V sadě dále najdete metalické oční linky Toxic Green, konturovací tužku na rty Dark Rose Line, rtěnku Dark Rose Desire, lesk na rty Nude Shine, podkladovou bázi na oči i rty a vyživující a objemový balzám na řasy, o kterém jsem již výše psala. A pokud si koupíte tyto produkty v sadě, ušetříte nejen na každém výrobku, ale ještě dostanete kosmetickou taštičku ve tvaru psaníčka, která je opravdu reprezentativní a skvěle propracovaná včetně podšívky.

Další řadu, Sérii Night Rock Vám představím příště.

Vše si můžete objednat prostřednictvím LR-partnerů LR Health & Beauty Systems. Více se dozvíte přímo na místě, na infolince nebo na internetových stránkách: Závodní 2, Ostrava-Hrabůvka, tel.: 595783130, www.lr-krasa.cz, www.LR-czech.com.

Pokud se chcete stát partnerem LR a distribuovat kosmetiku i šperky této firmy, čtěte zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10935-jak-zacit-u-lr-health-beauty-systems-jako-partner


Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

2 komentáře:

  1. Jéé, mám strašně ráda tenhle blog, ale musím se smát, když se koukám na tyhle stíny. Pamatuji si, že jsem si je v roce 2012 strašně přála. Bylo mi 16 a táta mi je nechtěl koupit. Teď už jsou ty barvy, celkový design i ten houbovitý štětec několikrát překonány a s tímhle už bych se ani neuměla namalovat! :D nedávno jsem si koupila novou paletku se super slevou, ale téhle se rozhodně nijak nepodobá! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super blog o kosmetice, které není nikdy dost. Já jsem si nedávno koupila zde krém proti vráskám s kolagenem, který je skvělý pro moji pleť. Po použití mám pocit, že jsou mé vrásky méně patrné a pleť je hydratovaná. Krém má bohatou a hedvábnou texturu, která se snadno nanáší a já vidím, že mé pleti dodává novou vitalitu a pevnost.

    OdpovědětVymazat