čtvrtek 10. února 2011

ANN CHRISTINE- SLAMÁK A REBELSKÉ SAKO

Slamák, rebelské sako se šle a ještě bláznivé zapínání kalhot. Tak tohle vše teď najdete u Ann Christine. Květované kabelky různých tvarů, barevné overaly, džíny do zvonů a samozřejmě kostičky a proužky všech velikostí. Kovový náhrdelník ve tvaru peří, košile s volány a tolik moderní barevné klobouky.

Na dlouhé nakupování ale dnes nezbyl čas. Vydala jsem se na film 127 hodin. V kině mi bývá zima, jako vlastně všude. Tentokrát jsem odložila i košili. Od počátku až do konce jsem ani nedýchala. Mám ráda, když je film jiný. Tenhle je opravdu naprosto jiný. Škoda, že jsem předem znala pointu. Proto Vám ji neřeknu. Ale hned po snímku 127 hodin si kupte lístek na nějakou komedii. Budete to potřebovat.

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz




















Žádné komentáře:

Okomentovat