sobota 19. února 2011

VELETRH STYL KABO 2011 ANEB SLADKÁ OCHUTNÁVKA JARA I PODZIMU

Po deseti letech jsem navštívila znovu veletrh Styl Kabo. A pocity byly jako dvoubarevná čokoláda. Některé stánky měly hodně sladkou ochutnávku, ale byly tu také stánky, které u mě vzbudily spíše hořkost – prostě na mezinárodní veletrh jejich kolekce nepatřily. Naprosto mě nadchla přehlídka mladých, nadějných designerů. Počkala jsem si na posledních top osm návrhářů. Liběna Rochová předala cenu návrhářce Miroslavě Horké, která celou soutěž TOP Styl Designer 2011 vyhrála. Kolekce Miroslavy Horké mi byla sympatická, jakmile vešel její první model - celý v bílém - na molo. Miroslavě Horké jsem výhru moc přála, nejen proto, že je také studentkou Univerzity T. Bati ve Zlíně jako já. Pan Josef Ťapťuch vítěznou kolekci označil za modely nádherných siluet. A já jen mohu souhlasit. Druhé místo obsadil Miro Sabo ze Slovenska a 3. místo Libor Komosný. Zajímavá byla také kolekce přivezená z Rumunska. Modelky předváděly kolekci na vysokých platformách, které připomínaly historické dřeváky gejši.

Mezi nabídkou botů a kabelek mě mile překvapil stánek Doca. Kreativní jarní modely, zajímavé střihy a látky. Opět kotníkové botky, z děrovaných materiálů, modely s mnoha přeskami. Klínky botů zdobené výšivkou a aplikacemi, a také kabelky s potiskem květů. Ke kolekci Doca bych se na blogu ještě ráda vrátila.

Nevynechala jsem ani stánek od Tamaris a Paolo Santini. Tamaris představoval jaro/léto i podzim/zima kolekci najednou. Z té jarní jsem Vám vyfotila tyrkysový set, jak jinak. Kdo čte můj blog ví, že tyrkysová je má nejoblíbenější barva. Také jarní, květované kabelky ve tvaru pytlíků. Ze zimních kreací mě zaujalo zdobení na podpatku formou kovové cedulky s logem Tamaris a další zajímavé, huňaté modely.
Značce Paolo Santini se podařilo získat na veletrhu cenu za jeden ze svých zimních modelů. Kozačku jsem Vám vyfotila, stejně jako letní botky s mašlí k šatům.

Vyfotila jsem si také boty mladých návrhářů, nedaly se přehlédnout. V dalším článku Vám ještě ukážu další fotografie dvou značek, které mě zaujaly - Skunk Funk a Axel.

A samozřejmě jsem si udělala výlet do centra Brna. Kolekce 58: Tričko Gate, vesta Next, šátek Mötiv, kalhoty Orsay, bunda, boty a náušnice R&L Style, kabelka INN Zlín. Kožený náramek a gumička Lindex, náramek stříbrný zlatnictví z nákupní Galerie Frýdek-Místek, hodinky Storm, opasek Weltmann. Brože jsou starožitné. Tu s červeným podkladem jsem koupila v obchodě s hodinkami v OD Elan a druhou mi přinesl Ježíšek - manžel. Tentokrát fotil můj muž.

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz










































Žádné komentáře:

Okomentovat