pondělí 7. února 2011

TICHO NA PLÁNI

Dnes jsem bloudila křovím s prvním, jarním sluncem za zády. Vzpomněla jsem si na Veronu: „...jsem jak stín, jsem jak dým...jsem ticho na stráni, jsem vítr na pláni...snad duši mi vrátíš... ztracena bloudím dál svými sny..." Co dodat, tenhle song se prostě povedl. Tentokrát jsem fotila sama. Byla jsem tam jen já, můj foťák se stativem a vůně nových zítřků.

Kolekce 56: Sako s ohrnovacími rukávy Bershka, strečové kalhoty Orsay, kozačky Salón Lisien. Kabelku jsem si koupila v Paříži. Má gepardí podšívku a nezkrotné třásně. Hodinky Storm budí všude pozdvižení. Mají hodně kreativní design, jsou prostě své. Řetěz se srdcem a stříbrný náramek je ze Zlatnictví Galerie Frýdek-Místek a plastový náramek s gepardím potiskem z New Yorkeru. Přívěsek dívky v profilu posetý zirkony z OD Elan. Opasek Weltmann, tílko New Yorker.











1 komentář:

  1. Můžu se zeptat kde se dají sehnat ty hodinky? Už delší dobu přemýšlím nad tím, že bych nějaké takové podobné koupil přítelkyni. Ona má ráda přesně takovýto extravagantní styl. Myslím si, že takové by se jí určitě líbily. Už jsem se byl dívat v nějakých hodinářstvích, ale všude, kde jsem byl měli spíš takové "normální" Žádné podobně výrazné jsem nikde neviděl.

    OdpovědětVymazat