čtvrtek 24. února 2011

ČERNÁ LABUŤ ANEB ČEKALI JSME JARO A ZATÍM PŘIŠEL MRÁZ

Nedávno jsem shlédla snímek Černá labuť. Žena, ve které se mísí dvě duše i těla. Černá labuť – sexy, nespoutaná a naplno si užívající života. Bílá – něžná, jak jen žena může být. Aby Natalie Portman, Černá labuť - hlavní postava filmu - získala muže svých snů, musela v sobě probudit obě tváře. Protože ON si nevystačil jen s jednou. Příběh labutího jezera jako by popisoval víc než jen „život na jezeře“. Vzpomněla jsem si na rozhovor s mou kamarádkou. Řekla: „Na začátku v lásce vždy stačí, že JSI. Ale pak jsi pro něj málo krásná, ne moc štíhlá, máš příliš krátké nohy nebo zase příliš dlouhý nos.“ V tu chvíli, kdy přistoupíme na pravidla této hry, jsme na cestě do pekel. Jen osobnost, spokojená sama se sebou, může uspět ve vztahu a stejně tak i v pracovním životě. Buďte tou labutí, kterou zrovna chcete být. Protože jedině tak neztratíte sama sebe ...a svou skutečnou lásku. Proto má 59. kolekce je focena černobíle. Vivat Černá labuť. Mimochodem film se mi moc líbil.

Přestože jsem vydala sérii článků o jarních kolekcích, nafotila jsem pro Vás ještě zimní fashion story. Můžete se inspirovat třeba pro výbavu na zimní lyžovačku v Alpách. Když jsme začali s Karlem Kantorem fotit, padal sníh. Trochu bílé romantiky posílám prostřednictvím blogu.

Kolekce 59: Bunda BB.one koupená v Maxtara, džíny Vero Moda, čepice obchod Lyčková Frýdek-Místek, rukavice Cherokee, opasek H&M, šátek Mötiv, náušnice Orsay, kabelka Butigue Olga, boty - zlaté hromnice - jsem koupila ve Wagrain v Alpách.

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz

















Žádné komentáře:

Okomentovat