neděle 13. února 2011

RYCHLÉ NAKUPOVÁNÍ TŘEBA U MANGO

Navštívila jsem poprvé v tomto roce Shopping park Ostrava. Měla jsem chuť prohlédnout si nové jarní kolekce přímo v prodejnách. A jaké rychlé tipy bych Vám poslala? Určitě navštivte Mango, jejich nová kolekce je prostě úžasná. Za pět minut bych tu utratila dvacet tisíc a ještě bych uměla vybrat další kousky.

Stejně tak mě oslovila saka u New Yorkeru, prsteny a náušnice u Bijou Brigitte, trička se zvířecími potisky - upravená do zajímavých koláží - a proužkované pláště u Comtessy. Také nový obchod od Swarovského - třeba kolekce s motýlem. Bižuterii z Jablonce bych vybrala u Pietro Filipi a květované šátky s ozdobami do vlasu u Promod.

Kolekce 57: Halenka Mango, sako a pásek H&M, šála a klobouk C&A, sukně Orsay, návleky a náušnice, také náramek s mašlí New Yorker, boty La Farfalla, pléd sekáč pod zámkem ve Frýdku-Místku. Náramek zlaté korálky je koupený na Mallorce, prsten tyrkys v Lindex. Druhý prsten květ, přívěsek páva a přívěsek stromu s ptákem - vše Mötiv.

Fotila jsem zase já, hrozně mě to baví:)

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz








Žádné komentáře:

Okomentovat