neděle 6. února 2011

DALŠÍ KOSTIČKA DO SBÍRKY

Když jsem si v předminulém článku dělala legraci, že model v kostkované košili se povedl, netušila jsem, kolik to vzbudí reakcí. Kdo mě potkal, mluvil o kostičce. Takže posílám další v pořadí. Tentokrát na fotkách nových kolekcí od Fishbone.

Musím říct, že fotky na mě udělaly dojem - nejen kreativní kolekce. Něco se na nich děje a rozhodně u mě vzbudily emoce. Stejné pocity jsem měla, když jsem si včera četla speciální číslo časopisu Instinkt - Instinkt foto extra. Tolik krásných fotek pohromadě jsem už dlouho neviděla. A přímo záchvaty smíchu přicházely s přečtením každého dalšího odstavce rozhovoru Petra Skočdopole s fotografem Robertem Vanem. Třeba když se Roberta Vana ptal, co říká trendu vyholených mužů:

„...Já jsem si té změny ani nevšiml. Začalo to tak na přelomu devadesátých let. Když se koukám na staré fotky, jsou ještě chlupatý i ti kluci v Adršpachu (fotky z této lokality jsou u článku-poz. redakce). Až mamina mi řekla, když jsem ji ukazoval nějaké fotky, že: „...oni jsou ti kluci nějaký divný. Copak jsou všichni v tý Praze teplí?“ A já říkám: „Jak všichni?“ A ona: „Vždyť nemají chlupy. Ale možná že to je od toho Černobylu, že to je ta generace Černobylu.“ Protože ona někde četla, že srnkám vypadala srst po Černobylu....“

Nebo otázka, jak Robertova matka přijala jeho sexuální orientaci a zda se ho někdy ptala na ženění...: „...Pak už mě opravdu s tím ženěním prudila. Tak ji říkám: „Hele, mami, já jsem poslechl tvé rady. Když mi bylo patnáct, tak jsi mi furt říkala, ať si dám pozor na alkohol a holky. Proto jsem skončil s klukama a s drogama.“ Pak už se nikdy neptala....“

Časopis vydali v prosinci, ale stále se dá koupit.

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz

















Žádné komentáře:

Okomentovat