pátek 4. února 2011

ODHALENA TAK AKORÁT ANEB POLÁMANÝ ANDĚL

Nové spodní prádlo a plavky od Censored odhalují tak akorát. Mají mnoho střihů, takže se přizpůsobí a vyhoví všem postavám. Najdete tam i něco na sebe?

Ale není to jen o střihu a trendech. Co takhle vášeň, láska... Jarek Nohavica - Polámaný anděl touhy

Když padne noc mé srdce osiří
na duši kámen mi sedá
po nebi letí milostní verbíři
mně to k nim připojit se nedá
spadl bych dolů na betonovou zem
jak široký tak dlouhý
když padne noc já bez tebe jsem
polámaný anděl touhy...


Když padne noc na všechna nároží
přemýšlím zběsile o tom
kam bych teď svoje horké ruce položil
co bych udělal potom
spadl bych dolů na betonovou zem
jak široký tak dlouhý
když padne noc já bez tebe jsem
polámaný anděl touhy.

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz










Žádné komentáře:

Okomentovat