neděle 20. února 2011

AXEL, SKUNK FUNK A DALŠÍ PŘEKVAPENÍ NA KABO STYL 2011

O veletrhu Styl Kabo 2011 jsem psala článek již minule. Rozhodla jsem se Vám ještě představit dvě značky, které mě na letošním mezinárodním veletrhu módy oslovily. A to Axel a Skunk Funk.

V pavilonu s oblečením a doplňky doslova zářila mezi ostatními předvádějícími společnostmi značka Skunk Funk. Vyzkoušela jsem si jejich sportovně střižený kabát s kreativní, růžovou kabelkou a vyfotila si pletené potahy na sluchátka. Tato firma nabízí také značku Smash, kterou jsem si oblíbila již dříve. Koupila jsem si kabát a tričko Smash. Fashion Clip se Smash najdete v článku – Ti druzí aneb gumáky k sukni, to nemyslíte vážně?

Na konci článku přidávám ještě fotografie jaro/léto 2011, které jsem pro Vás dostala přímo od Skunk Funk.

O Axel jsem již na blogu psala v článku o obchodu Dagmar Milionové, který se nachází v Obchodním domě Elan v Havířově a nabízí také zboží této značky. Článek se jmenuje: Modenika, Pietro Filipi, Van Graaf - značka kvality. Kolekce jaro/léto od Axel je asi nejlepší z těch, co jsem od nich doposud viděla.

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz



























Žádné komentáře:

Okomentovat