úterý 27. července 2010

BAREVNÝ FRÝDEK-MÍSTEK

Když jsem se stěhovala do Frýdku-Místku měla jsem smíšené pocity. Tohle město jsem milovala, milovala jsem i muže, za kterým jsem se stěhovala. Ale mé rodné město Havířov, jako by mi plakalo za zády ujíždějícího auta. Už jednou jsem se stěhovala do Prahy, ale přesvědčení, že se vrátím zpět do svého rodného města bylo tak silné, že jsem si vezla jen kartáček a pár hadříků. Frýdek-Místek jsem znala velmi dobře. Když jsem projížděla kolem sadů se stavbou Kostela sv. Jošta, snila jsem o tom, jaké by to bylo zde žít. Jenže sny nejsou závazné a nemají žádné hranice. Můj sen se stal pohádkou a Frýdek-Místek jsem si opravdu moc oblíbila. Již brzy uvidíte další kolekce focené v tomto městě. Teď trochu barev z Frýdku-Místku. Stěna místních, mladých umělců. Chodím kolem ní každý den, myslím, že si zaslouží být na mém blogu.

Kolekce 17:
Vesta s puntíkatými knoflíky, džínové kraťasy a opasek značky Orsay. Boty již znáte. Brož s motýlem ze Six, náušnice i sponu do vlastů jste již viděli, teď konečně nafoceno i v kolekci. Boty také znáte.











Žádné komentáře:

Okomentovat