neděle 11. července 2010

TYRKYS TŘIKRÁT JINAK

Jak jsem dříve psala, miluji tyrkysovou barvu. Dovolenou na Mallorce jsem si do tyrkysova zabarvila hned třikrát. Každou kolekci jsem pro Vás vyfotila. Koupel v tyrkysovém moři jsem nezapočetla.








Kolekce 7: Šaty Promod, plavky New Yorker, boty Pretty, šátek a prsteny již znáte. Paví náušnice jste viděli na blogu již nafocené, tentokrát jsem je použila přímo do kolekce.


Alenka v říši divů ... nebo květů? Tahle brána nás přivítala hned při příjezdu k hotelu. Přestože byla noc, fascinovaně jsem se kochala. Na fotce jsem se v ní úplně
ztratila.

BATIKA
Taky jste nemohli spustit oči z nové kolekce Blumarine. Překrásné batiky výrazných až křiklavých barev. Batika korespondovala na šatech, šátcích i kabelkách ve tvaru pytlíků. Také overaly nebo kalhoty s Blumarine batikou prostě neměly chybu.







Kolekce 8: Tílko je z Kenvela, ale vylepšila jsem si ho ještě vlastní aplikací. Sukni, opasek H&M, prsten a boty Pretty, paví náušnice již znáte. Náramky mám z pouličního prodeje z ostrova Rhodos. Přívěšek Camaíeu mám moc ráda. Na zlatém řetízku je umístěna zlatá klícka s perlou uvnitř.

TÍLKA A ZASE TÍLKA
Nedávno jsem zjistila, že mám desítky tílek. Podvlékám je a také vrstvím na oděv. Nejraději mám tílko a nějaký šátek nebo výrazné šperky. Miluji také krajková tílka. Jedno, možná i dvě, Vám předvedu v dalších kolekcích. Na tílka se hodí také sáčka, svetříky nebo tento zlatý vršek Mango – můj moc oblíbený kousek oděvu. Dalším modelem oblečení vytvoříte s tílkem naprosto odlišný image osoby. Přidáním saka je z Vás manažerka a v džínsové bundě jste rázem paní “Odvázaná“. V tílku můžete vyrazit na kafe, do divadla, na rande nebo i na obchodní jednání. Geniální.

Kolekce 9: Tílko Camaíeu, zlatý vršek Mango, sukně Private Member. Boty, náušnice a modré Rhodos náramky již znáte. Teď vidíte nové korálky z ostrova Mallorca pohromadě – korálky i náramek. Kovový náramek Camaíeu jste již viděli.






A objevené další trsy květin, tentokrát nový, fialkový odstín.

Žádné komentáře:

Okomentovat