pátek 23. července 2010

NĚCO PRO ŠTĚSTÍ

Jednou jsem měla v práci náročný den, a tak jsem si koupila místo oběda zmrzlinu a šla se projít. Našla jsem malé zlatnictví a tam přívěšek s andílkem. Myslím, že mi přináší štěstí. Občas, když mám před sebou náročný den, nosím ho jako talisman. V den focení jsem dělala poslední zkoušku semestru ve škole ... a test jsem dala. Jeden z mých spolužáků kdysi vytáhnul na lavici hned dva talismany. Roztomilí plyšáci vypadali před skoro čtyřicetiletým studentem dost legračně. Když můj spolučák dopsal test, nakrčil čelo, vzal talismany do ruky a řekl: „Asi je budu muset vyměnit.“ Tak nevím, zda ten test tehdy opravdu nedal. Ale já si od té doby balím ještě dalšího méďu a taky trpaslíka pro štěstí od mého muže.

Fotografie jsou z letního výletu Prahy. V ten den jsme dorazili do pražských ulic až večer. Ale druhý den bylo 32º C a já nutně potřebovala pokrývku hlavy. Již delší dobu se chystám, že si pořídím hezký klobouk. Aby se dal nosit k džínám i krajce. Prostě sportovně-elegantní model. A tak jsem vyrazila do Tonaku na Václavském náměstí. Nejen, že mají úžasný výběr, ale také perfektní prodavačku. Když mi pomohla vybrat, přišila mi přímo v prodejně levou část klobouku (krempy) k hornímu okraji modelu, protože tak se mi klobouk líbí ještě více. Takže příště se těšte na kloboukovou módu. A pokud taky toužíte po originální přikrývce hlavy, zajděte do Tonaku. Mají i jezdecké čepice, které jsou již několik sezón IN.

Kolekce 15:
Top Takko F., na něm krajkové tílko Orsay, sukně Higeins, brýle Orsay, boty již znáte. Korálky jsou z pražského pouličního prodeje, stříbrný řetízek s přívěškem jsem koupila kdysi v ostravském zlatnictví, které již neexistuje. Prsten žabku a mušli již znáte, tentokrát jsem nafotila i prsten s jantarem, který jsem Vám již dlouho slibovala. Náušnice mám z mého oblíbeného zlatnictví pod zámkem ve FM. Klíčenku a peněženku v jednom s Monou Lisou od Leonarda da Vinciho mám z ostrova Mallorca. Hadí kabelka je značky K Play.

Korálky jsou od mé mamky. Jen jsem si je znovu navlékla a dodala ještě malé průhledné perličky. Druhý řetěz korálku jsem doplnila také o průhledné flitry. Náhrdelník je více plastický. Píšu náhrdelník, ale korálky často nosím na ruce jako je tomu i na fotce. Hodinky již znáte.






Paparazzi jsou fakt všude.












Při procházce po Praze jsme navštívili pátý ročník Bohemia Jazz Festu, který se konal na Staroměstském náměstí.

Žádné komentáře:

Okomentovat