pátek 9. července 2010

SRDCE NA DLANI

A téma lásky ještě neopustíme. Nedávno jsem si z knihovny půjčila knížku Sonety Lauře. Četla jsem ji před patnácti lety a myslela si, že ji rozumím. A věřím tomu, že za dalších patnáct let v ní najdu další moudra, která člověku rozkryje čas. A jak Francesco Petrarca viděl svou milovanou Lauru i po dlouhých letech, kdy se neviděli?

„... Krok její nebyl krokem z této země,
tak anděl kráčívá; zvuk mluvy tklivé
tak jinak zněl než lidská slova mdlá.

Já ducha rajského, já slunce živé
v ní tady zřel. Je-li dnes jiná, ve mně
žhne dál, ač prška šípů ochabla.“

Ochablá prška šípů a vůbec definici lásky vidíme každý jinak. Mě pobavila definice Lenky Hornové v červnovém časopise Glanc. „A láska je co? Jasně, že je to to nejhlubší přátelství. Nejpozději do pěti let můžete na adrenalin zapomenout. To je prostě fakt...Mnohem víc potřebuji pocit klidu, štěstí a bezpečí. A další chemickou látku, díky níž si stále “voníme“. To je pro mě láska.“

Letní móda a především šatičky na horké dny jsou často nejvíce sexy oblečení, které skrývá náš šatník. Někdy ale stačí si obléknout něco pohodlného. Pak se cítíte uvolněně, sami sebou a to nám sluší nejvíce. Konec konců tak by to mělo být nejen při trávení dovolené na Mallorce. Šaty můžeme doplnit drobnou, popelkovskou kabelkou. Psaníčkem, které nezatíží. Kabelku jsem si koupila také na Mallorce ve městě Cala d´Or. Obchod se jmenoval Diva a měli tam také lodičky s hromadou peří. Kabelka s řetízkem má pod zapínáním ornament srdce v rukou. Srdíčko je vykládané kamínky. A já kabelku nazvala srdce na dlani. Kdy naposledy jste se odvážili dát někomu své srdce na dlani?

Kolekce 6: Šaty Tabuu koupené v prodejně Weltmann. Šaty mají nepravidelně pokládané volány a na zádech jsou zajímavě překřížené. Šátek NN, kabelka Diva, boty Deichmann. Boty mám moc ráda, jsou zvláštní svým podpadkem. Má kamarádka Marťa si dělala legraci, že v otvoru podpadku můžu nosit svačinku. Náušnice mé vlastní výroby jste již viděli. Na krku mám na kůži zavěšený kámen, který jsem koupila na pouličním prodeji v Praze. Kolečko je také na kůži a říká se mu tygří oko. Tygří oko jsem koupila v Karlové Studánce. Je tam úžasný obchod s kameny. Vzorek šátku jsem Vám nafotila v detailu. Jsou na něm položené mé nové motýlkové náušnice. Mám k nim i náhrdelník s perlami, uvidíte jej v dalších kolekcích. Vše je z Camaíeu a také náramek z fotografie. Prsteny již znáte. Lesk, který vkládám do kabelky, je značky Astor. Odstín Gorgeous Fuchsia č. 108.















Žádné komentáře:

Okomentovat