středa 14. července 2010

GEPARD SPATŘEN NA MALLORCE

Thomas Henry Huxley řekl, že morálka je jen nabroušeným mečem, který člověku přikazuje zabít draka svého zvířecího původu. Možná proto se tak dobře cítím v gapardí kůži, kterou jsem si na jeden den půjčila. Naštěstí to nestálo žádného geparda život. Šaty Terranova, které mám již mnoho let, oblékám každé léto. Tento rok jsem se i trefila a byla chvíli pořádně IN. Zvířecí mánie zažívá opět obrovský boom. V hlavním městě Palma de Mallorca jsem našla i celé výlohy upravené dle zvířecího designu. Hadí a gepardí jsem nafotila u značky Blanc. Mimochodem úžasné věcičky. Ke zvířecím vzorům se toto léto ještě vrátím. Uděláme si malý průzkum “hadího plémě“.

Kolekce 10: Šaty Terranova, šátek pouliční prodej Mallorca, boty Xti taktéž z ostrova, pásek Bijou Brigitte. Náramky i kabelku již znáte. Prstýnek s žabičkou je můj nejkrásnější fashion úlovek z dovolené. Koupila jsem ho v obchodě Quattro ve městě Santanyi. Paní majitelka mi ukázala celou žabí kolekci. Udělala jsem pro Vás fotku, ale neměla jsem s sebou kvalitní foťák. Žabka s korunkou sedí na stříbrném kroužku. Žabka je zlaté barvy a korunka také, jen světlejšího odstínu. Tříbarevný prstýnek je prostě překrásný. Kvak.














Žádné komentáře:

Okomentovat