pondělí 19. července 2010

KRAJKA, KRAJKA A ZASE KRAJKA

Jednou z hlavních stálic mezi módními materiály je krajka. Procházel se v ní Ludvík 14. ve Versailles, zdobila děvečky na českém venkově a například duo Dolce&Gabbana dobylo svět módy s krajkovými modely již několikrát. Já jsem dobyla metropoli Palma de Mallorca v krajkové halence s volány, kterou mi navrhlo mé oblíbené Mango.

Kolekce 13: Halenka Mango, sukně, pásek, náhrdelník, náušnice, náramek, sponečky a boty již znáte.







V hlavním městě ostrova jsem našla spoustu úžasných obchodů. Určitě jste již v rámci světa narazili na barevnou značku Desigual. Jejich design překypující barvami je tak odlišný, že už z dálky poznáte, že jde o výlohu Desigual. Poprvé jsem je viděla minulý rok v alpském, lyžařském středisku Schladming a teď na Mallorce. Až je potkám potřetí, určitě budu mít čas si od nich konečně něco koupit. Navíc pracují hodně s tyrkysovou barvou ... myslím, že si budeme rozumět.



O firmě Blanc jsem již psala, ale Stradivarius mě dostal. Nenašla jsem pobočku v ČR, takže asi u nás nejsou. Nebo někdo víte, kde se dá u nás koupit (myslím kamenný obchod) oblečení této značky? Líbila se mi džínová sukně s volány, oblečení s drobnými květy a také kožené bundy a doplňky. Mají i fashion blog: www.stradivas.com. Nakoupili jsme také v Pull and Bear, kde mají moc hezkou i pánskou módu.









Tyhle boty mají jednu výhodu. Ať se rozhodnete pro jakkoli barevný oděv, najdete k němu ve stejném odstínu botu. Boty mají totiž odepínací svršky (výhoda dřeváků, kde cvoky, na které se svršky připínají, jsou součástí designu boty) a Vy si je můžete měnit dle potřeby. Minimálně ušetříte místo v botníku.



A z téhle paní jsem pro změnu nemohla spustit oči. Měla ledabyle uvázaný drdol, který ale vypadal moc elegantně. Zvláštně střižený a řasený límec na halence, zajímavé šperky a krásný diář. Celkově vypadala, že se oblékla za 5 minut a přesto vypadala dokonale.



Všude na ulicích prodávali proutěné kabelky zdobené kůži, ať už pravou nebo nepravou. Někdy měly proutěné doplňky výrazné zdobení, jako tato kabelka paní na přechodu.



A když už jsem měla nakupování dost, zabrousili jsme do malé uličky, usedli na lavičku a poslouchali “španělu“ od pouličních umělců. Zvedla jsem hlavu a přede mnou byl obchod Escada. Showroom je umístěný v tak nádherných prostorách, že jsem Vám to musela vyfotit.




Památky, architektura, prostě Palma de Mallorca.






Žádné komentáře:

Okomentovat