čtvrtek 8. července 2010

PIRÁTI Z OSTROVA MALLORCA

Nathalie Rykiel, umělecká ředitelka fashion značky Sonia Rykiel, řekla pro červnový časopis One: „Láska je velká studnice inspirace a kreativity. Miluji pocit, když miluji a jsem milována, stejně jako když jsem sváděná a sama muže svádím.“

Ostrov Mallorca je velmi romantickým, zamilovaným místem. Květy výrazných růžových, oranžových a fialových barev zdobí každý dům, který na ulici minete. Vysoké stromy, mezi nimiž samozřejmě nechybí i palmy, tu rostou stovky, ne-li tisíce let. Romantické přístavy plné až k prasknutí vysmátých turistů, luxusních jachet, restaurací, a také obchůdků. Palma de Mallorca, hlavní město ostrova, již z dálky vítá své návštěvníky dominantní katedrálou a dlouhou promenádou u tyrkysového moře. Na Mallorce se nelze cítit nezamilovaný. Milujete prostě každým nadechnutím slaného mallorského vzduchu.

Horké dny často doplňuji šátky a šálami, neboť ostré slunce si Vás najde i v tom nejhlubším stínu. Takže když jsem si pak v letadle na cestě domů prohlížela mé fotky z ostrova, zjistila jsem, že vypadají jako záběry filmu Piráti z Caribiku.

Kolekce 5: Tílko a šátek Mötiv, sukně ušitá na míru u mé švadleny, dle mého návrhu (více k sukni níže). Boty koupené v obchodě Mixér, značky Les Tropéziennes. Náušnice koupené v Six, náramek s lístky - vlastní výroba, náramek s drobnými perličkami i s prstenem je koupený přímo na Mallorce v malém krámku bez jména. Náušnice focené jen s náramkem jsou vlastní výroby. Jsou v zelených odstínech, takže se také pěkně hodí ke šperkům z této kolekce. Opasek H&M.










Také občas založíte ve svém šatníku kousek, který za pár let “jako když najde“? Podvědomě dáváte kousku oblečení šanci a ona příjde. Před sedmi lety jsem si nechala ušít sukni. Cítila jsem se v ní ohromně pohodlně. A po sedmi letech jsou mé pocity stejné. Je jak ušitá z vánku. Občas zašustí, ale téměř ji necítíte na těle.






Udělala jsem i detailní fotku nehtíků a flitrového tetování. Vše vytvořeno ve stejných odstínech. Na nehty i tetování se používají tytéž třpytky. Vytvořili mi je v salónu Radky Witové v Havířově.






Mé oblíbené květiny made in Mallorca. Uličky s květinami i bez nich.




Okna typická pro státy jižních, evropských zemí. Zátoky, které Vám svou krásou a pohodou vždycky vyrazí dech. Také přístav v Palma de Mallorca – hlavním městě ostrova. K metropoli ostrova se ještě vrátím.



Romantikou poblázněný kde kdo.

Žádné komentáře:

Okomentovat