neděle 18. července 2010

MELÍROVANÁ ŠEDÁ

Stále se mě ptáte, zda jsem si najala na focení pro blog profesionálního fotografa. Takže já si ho nenajala, ale rovnou vzala. Fotky připravuje můj manžel, Jozef Bohdan a já mu za to moc děkuji!

Jednou jsem si v knize o znameních zvěrokruku přečetla, že panna, mé znamení, ráda nosí šedou barvu. Nevěřila jsem na znamení a na šedou už vůbec ne. Přišla mi nezajímavá, nevýrazná, nudná. Pak se objevily na trhu melírované šedé materiály a já nakoupila v šedých odstínech kde co. Vestičku s půvabnou šedou a putntíky uvidíte v dalších kolekcích. Teď Vám představuji své oblíbené šedé tričko s krajkou.

Kolekce 12: Tričko Mango, sukně Private Member a boty Xti. Náramek, prstýnek žabku a kolekci mušlových šperků již znáte.









Žádné komentáře:

Okomentovat