pátek 16. července 2010

KHAKI BEZ VOJÁČKŮ

Vojenská barva khaki, která už dávno není jen symbolem armádního oblečení, se letos objevila v nejedné kolekci světových návrhářů. Khaki comeback není jistě posledním návratem. Vždyť khaki zasáhlo i mé dětství (myslím, že jsem byla v šesté třídě) a kdo neměl tričko nebo šaty khaki, jako by neexistoval. Stejné to bylo s fialovou barvou, oblečením reflexních barev – růžová, zelená žlutá, céčkama, mončičákama a nahrávkami Michaela Jacksona. Důležité ale je si v této fashion džungli najít svůj vlastní look. Například motto velkého Versaceho znělo: „Styl má smysl, jen pokud je váš vlastní.“ A s tím musím souhlasit.

Kolekce 11: Tunika Proko z ostrova Mallorca, sukni ze sekáče již znáte. Náušnice, náramek, opasek a boty jste již také viděli. Přívěšek s řetízkem jsem koupila v Camaíeu. Je to strom a na něm sedí ptáček. Další pták je zavěšený na kovové tyčince ze stromu dolů. Na horním kroužku stromu je uvázaná hnědofialová stužka. Ze stromu visí dva řetízky, na konci jednoho z nich je perlička.













KHAKI MÁNIE
A aby nebylo khaki mánie málo ... navíc khaki jde k mým zeleným očím .., nafotila jsem ještě jednu kolekci, vlastně již třetí khaki styl na Mallorce. První jste viděli pod číslem 5. A právě z této kolekce jsem si vypůjčila můj tolik oblíbený šátek Mötiv a tílko stejné značky. Džínové kraťasy NN jsou koupené v sekáči. Boty značky Ohino jsou opět mallorské. Šátek, sponečky, náramky a prsteny již znáte včetně mé nové žabičky, na kterou se nemůžu vynadívat. Tenhle šperk se opravdu povedl. Konečně mám také své motýlkové náušnice.







Žádné komentáře:

Okomentovat