neděle 7. listopadu 2010

DUHOVÝ PODZIM

Že miluji barvy, o tom jsem psala hned v mém prvním článku tohoto blogu. Občas závidím, jak nádherně je navrženo dětské oblečení a obuv. Barvy, barvy a zase barvy. Tentokrát jsem byla nejbarevnější kytkou v zámecké zahradě ve Frýdku-Místku já. Smíchala jsem žlutou, fialovou, modrou s kapkou zelené. Prostředí frýdeckého zámku a jeho okolí mám moc ráda. Vyhlídka na Frýdek-Místek, obrovské starodávné stromy, kamenná kašna, pódium porostlé travou a zákoutí, která dopřejí soukromí.
Kolekce 37: Tričko a opasek Roxy, bunda Funk and soul, džíny Pepe Jeans, boty C&A, kabelka NN koupená na frýdeckém náměstí v Inspiru, čepice o kousek dál v obchodě paní Lyčkové. Prsten z neznámého zlatnictví - koupený ve Vízovicích. Nepamatuji si, kde jsem si koupila brož kočky. Mám ji už dlouho a hodí se na klopu i na čepice. Zámek na kabelce jsem koupila u Bati. Má svůj malý klíč, je funkční a dá se připínat na jakoukoli kabelku. Zámek je zdobený zirkony. Růžovo-fialové bambulky jsou práce mé mamky. Na krku mám přírodní náhrdelník – kožená placka se zapíchnutým pérem. Fialové korálky na ruce a náušnice jsou má vlastní práce. Náramek se žlutými korály mám z pouličního prodeje v Praze. Fialový šátek jsem koupila v Timeout. Vážu ho podobně jako kravatu. K celé kolekci se dají nosit rukavice Cherokee.

Pózovala i má dcera, Sofinka. Do žluta jsme sladili i Sofinčiného Špagetku. Dostal žlutou bundu z havířovské Aquatery Tropic. Psí bunda má i kapuci.

A aby byl den dokonale barevný a veselý, navštívila jsem večer kurz zoomby ve frýdecko-místeckém Klubu Prestige Fit Studio – www.prestige-tenis.cz. Mexický tanečník Juan Manuel Garcia, je prý jeden z nejlepších učitelů zoomby na světě. Hodina se mi líbila, a tak jsem zůstala i na strip zoombu. Juan nás zde učil, jak předvést svému milenci striptýz. Jak milé. K dobrému partnerskému životu jsme se od kurzů vaření dostaly až ke kurzům striptérským. A čím nás okouzlí muži?

Blog je také na www.modajakoumeni.cz














Žádné komentáře:

Okomentovat