pondělí 8. listopadu 2010

NEOBVYKLÉ BOTY

Při návštěvě obchodu Deichmann mě dostaly jedny boty. Byly naprosto jiné, než ostatní vystavené kousky. Něco jiného, neobvyklého, je v módě často to pravé – fenomenálně pravé. A tak jsem se rozhodla experimentovat. Boty jsem zkoušela s různými návleky, pak jsem pleteninu bot shrnula i natáhla přes celé lýtko. Boty vždy vypadaly úplně jinak. Variantu s návleky jsem Vám nafotila. A aby toho nebylo málo, vzala jsem si k nim kraťasy s vyvýšeným pasem, baret a kabát s potiskem geparda. Neobvyklý model pro neobvyklé odpoledne jsme fotili v havířovské stromovce, kde jsem vyrůstala. Vzpomínky na dětství mě donutily dělat holubičky. Protože já se svým dětstvím doslova protancovala.

Kolekce 38: Halenka Mango, boty Deichmann, prsten J&P Rytec. Vše ostatní včetně kabelky New Yorker. Na fotografii také slíbený přívěsek New Yorker jelínek, konečně zařazen do kolekce.

Najdete nás také na www.modajakoumeni.cz











Žádné komentáře:

Okomentovat