čtvrtek 25. listopadu 2010

KDO SE VYLÍHNUL Z VEJCE?










V rámci barevného podzimu jsem si užila překrásnou procházku. Navštívili jsme DinoPark Ostrava v Doubravě. Vzpomněla jsem si na Jurský park. Jak jsem jako teenager čekala na premiéru tohoto snímku. Koupila si tehdy pexeso, kde byly jednotlivé záběry z filmu. Protože pak jsem se mohla těšit ještě více. Vlastně těšení a snění je někdy zábavnější než pak samotný zážitek. To ale neplatí o DinoParku. Bála jsem se, že figuríny neudělají ten správný dojem. Dětská fantazie však nemá hranice, a tak se má dcera, Sofie, výborně bavila. DinoPark má nádherně navržený areál, spoustu zajímavých zákoutí, i létající draky v korunách stromů. Také letadlo, napadané dinosaury. A v neposlední řadě vajíčka, ve kterých se dá výborně skotačit. Některá obří vejce nebyla ukotvena napevno k zemi, a tak se z pózování ve vajíčku stala groteska. Když jsem chtěla z vejce vylézt, musela mě vytahovat celá rodina. Ve vajíčku jsem si chtěla chvíli zdřímnout pod mým oblíbeným Tonak kloboukem. Ale Sofinka mě našla, dříve než jsem to stihla.

Kolekce 42: Košile Next, vesta a šátek New Yorker. Vestu mám z loňské kolekce New Yorkeru. Letos se chlupatky na molech objevovaly také. Například na Mercedes-Benz Fashion Week byla chlupatými vestami kolekce od Dennise Basso prošpikovaná. Kalhoty NN koupené v Inspiru na frýdeckém náměstí, boty Tamaris. Kabelka Desigual, prsten J&P Rytec Frýdek-Místek.

A pokud si chcete odnést dinosaura domů, máte možnost. Zdejší obchod s talismany prodává vejce. V nich je malý dinosaurus. Vejce umístíte do vody a za dva až tři dny se Vám z vejce vylíhne dinosaurus. Nevím ale, zda je to pak větší zážitek pro děti nebo rodiče. Náš se vylíhnul žlutý a má dcerka Sofinka mu říká Taur.

Tento blog navštivte také na www.modajakoumeni.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat