úterý 16. listopadu 2010

SVĚT V POSTELI

Další Fashion Clip je na světě. Tentokrát ještě více romantický, protože romantika k ženám prostě patří. Pro Fashion Clip Život v posteli jsem vybrala kolekci oblečení a doplňků ze značek, které byste měli všichni znát - Pietro Filipi, New Yorker, Next, Deichmann, H&M, La Farfalla, C&A a další.

Chtěla jsem tím říci, že hezky se může oblékat každý. I kreativní a trendová móda je všem dostupná. Stačí jen chtít. Má kamarádka mi nedávno napsala z Itálie, kde se odstěhovala, na můj Facebook. Psala mi, že nosí nejraději džíny a třičko, protože má malé dítě a tak nakupuje hlavně praktické oblečení. Můj blog ji ale údajně inspiruje a chce se začít oblékat jinak. Takže Jani, tahle kolekce je pro Tebe jak stvořená. Doufám, že inspirace nyní budeš mít dost.



Mimochodem děkuji všem, kterým se kolekce nebo i čtení na blogu Modajakoumeni líbí a píši mi své postřehy na můj blog, Facebook nebo i do e-mailu. Ani netušíte, jakou radost mi každý Váš vzkaz dělá!! Děkuji.

Kolekce 40: Halenka Pietro Filipi, sukně H&M, vesta Next, kabelka La Farfalla, boty Deichmann – kolekce 5Th Avenue, límec s umělou srstí – vlastní výroba, klobouk C&A. Pouta Sexshop Růžový slon, gepardí kabátek – Amisu New Yorker, prádlo Kinga - zakoupeno v prodejně R&L Style.

No a pokud si chcete užít romantickou atmosféru postelí s nebesy, krbem a báječnou večeří v Penzionu Hrad, který je na videu, níže najdete informace o ubytování a akcích, které se zde pravidelně konají včetně kontaktů. Hrad je perfektní i pro event akce.

Příjemnou podívanou přeji! Vaše

Inéz Bohdanová Bortoliová - autorka blogu

Najdete nás také na www.modajakoumeni.cz

Ubytování Penzion Hrad ve Frýdku-Místku není jen obyčejné ubytování v penzionu, ale také posezení ve stylové restauraci posazené do období středověku. Obsluha je oděná v dobových kostýmech a hosty vítá slovy: „Copak si dáš pacholku?“. Každou sobotu je zde možné shlédnout program se středověkou tématikou. Např. skupiny historického šermu a tance Rytíři Svatého Grálu, která divákům navodí nejen atmosféru středověkého rytířského klání, ale také pobaví bujarým tancem a ohňovou show - www.penzionhrad.cz Děkujeme za zpřístupnění prostor k natáčení.

Žádné komentáře:

Okomentovat