neděle 14. listopadu 2010

POHLED Z VĚŠÁKU

Stává se Vám často, že v obchodě míjíte oblečení z věšáku jako nezajímavé, až divné, a pak potkáte kamarádku a poznáte model, který jste předem odsoudili k záhubě, aniž byste mu dali šanci. Jedna rada pro Vás - pokud chcete zařadit do svého šatníku něco nového, trochu své podzimní kolekce oživit, zkuste dát šanci méně obvyklým modelům. Najděte si trochu více času pro zkoušení v kabinkách obchodů a experimentujte. V obchodě New Yorker jsem si vzala návleky na nohy, pletené barety, obrovské šály, které připomínají anakondy obmotané kolem krku, a ještě větší svetry, podivných - nepravidelných - tvarů. A samozřejmě pásek. Hromady pásků. Protože bez pásku žádný letošní model není dostatečně IN. Má kamarádka se pak ptala, kde to oblečení sháním? Třeba všude v New Yorkeru, řekla jsem.

Kolekce 39: Halenka Orsay, boty Deichmann, opasek Mango, kabelka vlastní práce. Náramek jsem dostala dárkem. Báječně korespondoval s mou bláznivě růžovou šálou. Vše ostatní včetně šperků je z New Yorkeru. Přívěsek sovy mě obzvláště zaujal. Jak jsem zjistila, sovy jsou u tvůrkyň fashion blogů obzvláště oblíbené. Takže tato kolekce, je dámy, pro Vás. Díky za každé originální čtení, které připravíte.

Blog najdete i na adrese: www.modajakoumeni.cz






Žádné komentáře:

Okomentovat