čtvrtek 4. listopadu 2010

PROCHÁZKY, VELVET A ZASE LÁSKA

A je tu zase láska. Tolik omílané téma, které mě stejně vždy dostane. Kdo navštívil film Jíst, meditovat, milovat s Julii Roberts a Javierem Bardemem, musel mít stejné myšlenky. Navíc láska prolnuta cestováním a dobrým jídlem je vždy vhodné téma.

Kolikrát jste se ve filmu našli? Já mnohokrát. A u latte s mými kamarádkami jsem se dozvěděla, že se nás tam našlo mnoho. Dokážeme být ve skutečném životě opravdu tak romantičtí? Říká se, že filmy jsou jen fikce. Pak si musím položit otázku, kdo může učinit náš život romantický, když ne my sami. Schválně, kdy naposledy jste svému milovanému napsali aspoň romantický pozdrav, když ne rovnou celou sms? Z knihy Antologie milostných dopisů, uspořádanou Jaroslavou Jiskrovou - Vyznání lásky – jsem na blogu Móda jako umění.cz citovala již dvakrát. Slibuji, že tentokrát je to naposled.

Ludwig van Beethoven, německý hudební skladatel píše dopis neznámé milence. Dopis podepsal:
Navždy Tvůj
navždý má
navždy svoji!

Victor Hugo, francouzský básník, prozaik a dramatik, napsal Adéle Foucherové:
Sbohem, miluji Tě, jako milujeme Boha a anděly.

... někdy stačí i originální PS:

Fjodor M. Dostojevskij, rusky spisovatel se loučí v dopise se svou manželkou:
Celý tvůj, tvůj oddaný a zbožňující tě a do tebe zamilovaný, tvůj muž F. Dostojevskij
P.S. ...Líbám pět prstíčků na tvé nožce.

Poslední fotografie z Bratislavy jsou asi nejuvolněnější, jaké jsem zde nafotila. Protože jsme jen tak courali kolem polí, nepřemýšleli, fotili. Kolem nás pobíhal pes mé rodiny, Velvet. Má nádherně hnědou srst, proto dostal tak originální jméno. Jednou jsme pózovali spolu, a když Velvet vyskočil, odmrštil mě tak rychle, že jsem padla na vyorané pole. Naštěstí “Pan Fotograf“ nestihnul zachystit, jak se hrabu z hlíny. Všichni okolo se smáli, včetně mě. Myslím, že i Velvet spokojeně vrněl. To mám za to, že jsem ho nutila pózovat.

V kukuřici se mi podařilo se skutečně maskovat. Schválně, našli byste mě od pasu dolů? Fotili jsme snad všichni, vybrala jsem fotografie od mého manžela i přítelkyně, Mašky.

Kolekce 36: Tričko a vesta Orsay – mimochodem tahle vesta je fakt geniální. Dá se nosit ke sportovnímu oblečení, volnočasovým modelům a dokonce jsem ji zkoušela i k šatům a vypadalo to skvěle. Na cestování ideální obleček. Ušetříte místo v kufru a ještě nemrznete. Čepice NN z frýdeckého obchodu KÓD, maskáče F&F, boty C&A. Šátek Mötiv.

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz








Žádné komentáře:

Okomentovat