úterý 2. listopadu 2010

A ZNOVU BRATISLAVA

A procházky po Bratislavě pokračují. Navštívila jsem také Bratislavské kino. Romantický film Dopisy pro Julii. Ale mnohem větší diskuzi vyvolal film Inception – Počátek, který jsem viděla těsně před cestou do Bratislavy. Večer jsme s mou slovenskou rodinou diskutovali, který svět je ve filmu skutečný, a který je sen nebo sen ve snu. Kdo nezná děj filmu, podstata snímku je možnost lidí vstupovat do snů a tvořit si je dle vlastní představy. A mě napadla další verze. Že manželka hlavního hrdiny, kterého kraje Leonardo Di Caprio, nikdy nezemřela. Že šlo jen o další fikci a záměr, jak vtáhnout Di Capria do hry. Každopádně představa, že můžeme žít několik naprosto odlišných životů a zároveň tím nikomu neublížit je geniální. Co všechno bychom stihli! Zeptala jsem se všech diskutujících, jak by vypadaly jejich další současné životy. Zkuste si položit stejnou otázku, možná zjistíte, že žijete naprosto odlišný život od svých snů. A nebo taky ne. Pak jste šťastní lidé. Horší je, když si nedokážete odpovědět.

Kolekce 34: Halenka Orsay, sukně NN sekáč. Límec mám od babičky. Sama ho kdysi nosila. Přišíval se přímo na kabát. Já si jen konce sepla mou oblíbenou broží. Korálky jsou vlastní tvorby. Ty největší dřevěné korálky jsou z nepoužívaného korálkového závěsu. Dřeváky i kabelka jsou značky Baťa. Pásek Bijou Brigitte a náramek z ostrova Rhodos jsem již předváděla.

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz








Podzimní model naší Sofinky.


Jak říkám, na Eurovea to žije.


Pózovala jsem i s Maškou, o které jsem už na svém blogu psala. Tenkrát jsme nakupovaly v Budapešti a nyní v Bratislavě. Maška mě fotila při procházce po předměstí Bratislavy, ale o tom zase příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat