pondělí 29. listopadu 2010

SALÓN LISIEN - PROMĚNY IMAGE NA POČKÁNÍ - SMRŠŤ TOP TRENDŮ

Navštívila jsem další salón s komplexními službami. Tentokrát ve Frýdku-Místku, blízko frýdeckého zámku. A první dojem? Jsou jiní! Přístupem ke klientovi, skladbou služeb, tak nějak úplně vším.

Kadeřnictví SALÓNU LISIEN používá vlasové přípravky Goldwell, prodlužuje vlasy pomocí 3 technologií, pronájímá příčesy, a také prodlužuje řasy. Můžete si zde nechat udělat nejlepší pedikúru, jakou jsem kdy zažila. Opravdu kůže na mých nohou po práci pedikérky byla jako satén. Samozřejmě také manikúru -medicinální, mokrou i suchou. SALÓN LISIEN má svůj Body Shaper
a kosmetické studio. Nabízí jak permanentní make-up, tak profesionální líčení. Každá zákaznice odchází od kadeřníka zároveň nalíčená. Markéta Lisická, majitelka a zakladatelka studia, které z Brušperku expandovalo již před šesti lety do Frýdku-Místku, mi řekla, že každá klientka musí být komplet upravená když opouští salón. Takže pokud zasednete do kadeřnického křesla, Lisienky - tým personálu tohoto salónu - se na Vás doslova sesypou. Jedna Vám barví vlasy, druhá dělá make-up, další upravuje nehty a další Lisienka Vám nalévá šampaňské. Všechny působí jako dobrý a vždy veselý tým. Myslím, že každá žena si zde odpočine a hlavně najde inspiraci. Salón Lisien pro své zákaznice pořádá například kurzy líčení nebo účesů. Kouzlo těchto kurzů spočívá především v tom, že Vás Lisienky naučí jak pracovat přímo s Vašimi vlasy. Takže pokud máte jemné vlasy, jako například já, a potřebujete ke každému účesu objem, naučí Vás jak si vlasy natočit kulmou nebo horkými natáčkami - které si zde můžete rovno koupit. Natočení trvá 5 minut. Také Vám ukáží, jak pracovat s vlásenkami, abyste si udělaly účes za pár minut a mohly vyrazit do práce, na párty nebo na rande. Kurz stojí 990 Kč a může být originálním dárkem k Vánocům nebo narozeninám pro Vaši kamarádku. A když chcete přeci jen služby profesionála, Lisienky se Vám přizpůsobí. V jejich salónu si budete připadat jako v zákulisí kabaretu. Mají zde spoustu doplňků. Vlasových i šperků. Takže pokud máte na párty vymyšleny sebe bláznivější kostým, Lisienky nezaskočíte. Dají Vám do vlasů podzimní listí, korálky jako čelenku, náušnice vyberou ve tvaru obrovských a krásných dřevěných koulí se stejně extravagantními korály kolem krku. Make-up i s nehty upraví stejně neobvyklým designem jako celý Vás look. Lisienky rády experimentují a stále zkouší nové trendy. Všechny navštěvují pravidelně kurzy různých zaměření, které mohou ve své práci využít. Markéta Lisická cestuje za inspirací po celém světě a sama trefně říká: "Školení v České republice mi už nemá co dát a mým klientkám tím pádem také ne. Já chci vědět, co se nosí v Miláně, jak češou v Paříži a takové poradenství pak ode mně mohou očekávat mé klientky." Lisienky každé trendy zapisují pro své klientky do šanonu "novinek". Každá zákaznice si tak může přečíst, co je zrovna IN. Já si tak například zkusila ke svým zeleným očím doporučenou zelenou řasenku. Se zelenými doplňky to fakt byla paráda.

No a když došlo na mě, extravagancí se také nešetřilo. Lisienky zvolily broskvové líčení a nehty. Manikúra měla navíc zdobení výrazně rámovaných čtverců, které je údajně vhodné použít jen na některé nehty, ať je manikúra dokonale vyvážená. Mé blond vlasy ozdobilo tolik podzimních barev, že už vlastně nejsem blondýnka. A Markéta Lisická nešetřila ani červenou. Jak říkám, extravagance je častou múzou tohoto salónu. Ale já odcházela opravdu jiná. A odstíny se mi líbí. Možná mi trochu trvalo, než jsem si zvykla, ale tak už to u proměn někdy bývá. Legrace je, že mě teď oslovují kamarádky, kde se dá taková "změna" koupit. Že už mají blond vlasů, které má každá druhá žena, dost. Tedy zkuste experimentovat s Lisienkami.




Odpočinek v rámci SALÓNU LISIEN je možné umocnit ještě skvělou masáží. A na co jsem ještě zapomněla? Vibrační stroj MM750, práce s barevnou typologií. Lisienky Vám také uzavřou salón, pokud si chcete svou proměnu užít se svo kamarádkou nebo dokonce samy. A nebo máte neposlušné děti a žádnou paní na hlídání. Salón má i svou zahradu, kde mohou Vaše děti skotačit, zatím co Vy si dáte masáž.

A když chcete proměnu doslova od hlavy až k patě, zajděte si v SALÓNU LISIEN ještě do 1. patra. Paní majitelka zde vybudovala pro své klientky skvělý butik - Le Glamour. Neobvyklé věci z různých koutů světa. A zase Lisienky netroškaří - nabídnou Vám šaty, korzet, kabelku, klobouk, boty s umělou kožešinou, šperky a ještě si vystřihnete Madonnu s paní majitelkou před zrcadlem. Je totiž extrémní optimista, stále dobře naladěná. A možná právě to zákaznice do SALÓNU LISIEN láká nejvíce.

V dalším článku Vám ještě ukážu, jaká kouzla dokáží Lisienky s čelenkami a doplňky.

SALÓN LISIEN - Mobil: 736 609 605
www.lisien.eu
Frýdek-Místek, Hluboká 60
Brušperk, Soukenická 384
Facebook - Lisienky

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz

www.modajakoumeni.cz






















Žádné komentáře:

Okomentovat