pondělí 23. ledna 2012

MÓDA JAKO UMĚNÍ.CZ PŘEDSTAVUJE DALŠÍ BALETKU ANEB TOP OD MODENIKA

Pravidelní čtenáři tohoto blogu ví, že mám slabost pro tylové sukně baletkového designu. Fotila jsem několikrát tuto sukni z Topshop. Následně jsem v prodejnách minula ještě mnoho tylových modelů, ale tak nějak to nebylo ono. Ale tato puntíkatá z Kenvelo mě zaujala. A k tomu elegantní klobouček. Přesně tyhle přechody stylů od lady až k rebelce mě baví!

Kolekce 135: Top Pietro Filipi zakoupený v prodejně Modenika, nadkolenka Deichmann, boty Lisien, kabelka Picard, korále koupené ve španělském Torrox de Costa. Klobouk Steilmann, bunda C&A, sukně Kenvelo, náušnice Terranova - vše zakoupíte v Obchodním centru Futurum Ostrava. Nehty upravili v Salónu Radky Witové v Havířově. Fotil Jozef Bohdan, styling i produkce Inéz Bohdanová Bortoliová. Foceno ve Staříči.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz
















Žádné komentáře:

Okomentovat