středa 4. ledna 2012

VŠEUMĚL A RTĚNKY ODVÁŽNÝCH ODSTÍNŮ OD LR VE STYLU GLAMOUR 2012

Slíbila jsem Vám, že na blog přinesu více informací o Všeumělovi, kosmetickém produktu firmy LR Health & Beauty Systems. Zatím jsem Vám prozradila, že je součástí kosmetické taštičky Delux viz. fotografie, kterou vlastním, a se kterou především občas líčím sebe i své hosty blogu.

Produkt Všeuměl má opravdu výstižný název. Žlutá plocha Všeuměla potlačuje stíny a nepravidelnosti, zajišťuje žářivou a svěží pleť. Navíc vyrovnává pigmentační rozdíly pleti. Zelená část zakrývá popraskané rudé žilky nebo pigmentaci na kůži.

A pak jsem Vám připravila celou plejádu odstínů rtěnek i lesků. Přiznám se, že raději nosím lesky, protože jsou pro mě praktičtější. Dokážu je nanášet při vybíhání schodů, když spěchám na schůzku a ještě při tom telefonovat. Lesk od LR jsem osobně vyzkoušela a mohu říct, že je opravdu kvalitní. Nosím ho v kabelce a hodně jsem si ho oblíbila. Je to odstín z kabelky Delux - typ Beyond Paradise. Každopádně pěkný odstín rtěnky s kvalitně nakreslenou konturou, případně doplněnou leskem, udělá vždy rty o kapku krásnější a smyslnější. A s transparentní třpytivou rtěnkou od LR i třpytivější. Pokud Vás zaujaly výrazné odstíny jarních, módních kreací, odstíny rtěnek z přiložených fotografií se k tomuto oblečení budou skvěle hodit. A co jsem k rtěnkám našla na internetu? Wikipedia.cz opět nezklamala: „Rtěnka je druh kosmetického líčidla, které se využívá pro zvýraznění či změnu barvy rtů a to nejčastěji ženami.“ Musím říct, že tato věta mě rozesmála.

Historie rtěnek však sahá až do Mezopotámie. „Velkého rozvoje se dočkala v 16. století za vlády královny Alžběty I., ale její moderní podoba se objevuje teprve na konci 19. století a to přesněji v roce 1883 na světové výstavě v Amsterdamu. První komerční model byl vyroben ze směsi jeleního loje, vosku, červené barvy, bergamotového a mandlového oleje. Rtěnka tak jak jí známe z dnešní podoby je vyráběna od roku 1915.“ Údajně až 85% Češek používá rtěnku. Tedy dámy, od zítřka začnu kontrolovat ženské rty na ulici, neboť 85% odpovídá myslím rtěnkám v našich šuplících.

Produkty z fotografií si můžete objednat prostřednictvím LR-partnerů LR Health & Beauty Systems. Více se dozvíte přímo na místě, na infolince nebo na internetových stránkách: Závodní 2, Ostrava-Hrabůvka, tel.: 595783130,
www.lr-krasa.cz, www.LR-czech.com.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

























Žádné komentáře:

Okomentovat