neděle 8. ledna 2012

NAKUPUJTE JARNÍ KOLEKCE A VYNOSÍTE JE UŽ NYNÍ. JAK ...?

Prodejny jsou již zaplaveny jarními kolekcemi, ale "severní" vítr je stále intenzivnější. Pokud Vás láká nakupovat nové jarní kolekce, ale nechcete je nechat ležet ladem ve skříni, zkuste je kombinovat s teplejšími svrchníky a doplňky, které Vás zahřejí. Co takhle obří, chlupaté rukavice!

Když jsem je nasadila při focení na ruce, fotograf Honza Poláček, se kterým jsem fotila v ostravském hotelu Park Inn, padal smíchy. Vypadala jsem opravdu trochu děsivě. Neboť košile s úzkým rukávem zakončovala obří, chlupatá tlapa. Ale já mám ráda extravaganci. A tahle je navíc praktická, protože Vás opravdu nezebe v ruce. Oblíbila jsem si prostě prodejnu Route 66. Do outfitu jsem zvolila také sametové sako. Můžete jej nosit mimo léto, celoročně. Naprosto praktická záležitost. A vždy se v něm cítím upravená. Kabelka ve tvaru vaku a set baret s šálou v barvě podzimního listí se dal úžasně kombinovat s moderním tvídem. A schválně, kdo najde na jedné z fotografií fotografa Honzu Poláčka? :)

Kolekce 131: Halenka Reserved, vesta Promod, sukně vintage, sako Zara, šperky Presence. Punčochy Baťa a boty La Farfalla zakoupené v Obchodním centru Futurum Ostrava, stejně tak rukavice Route 66, kabelku New Yorker a čepice s šálou u C&A. Pokud máte rádi zvířecí vzory a zaujaly Vás mé obří rukavice, v prodejně Route 66 je koupíte i s gepardím potiskem. Na posteli můžete vidět mimo jiné i kosmetiku a parfém od LR Health & Beauty Systems. Podrobně se o ní dočtete v naší rubrice Kosmetické okénko Móda jako umění.cz. Fotil talentovaný Honza Poláček, styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová. Děkujeme hotelu Park Inn Ostrava za zpřístupnění prostor k focení - http://www.parkinn.com/hotel-ostrava

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz






















Žádné komentáře:

Okomentovat