čtvrtek 22. března 2012

Alema H.O.O.P. Ostrava prozáří Váš šatník



Další fotografie najdete zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10813-alema-h-o-o-p-ostrava-prozari-vas-satnik

Alema H.O.O.P. Ostrava, která sídlí na Kuřím rynku, má svkělý výběr jarních triček. Pokud chcete originální tričko s krátkým i dlouhým rukávem, nečekejte. Můj tip - proužkované tričko s jahodou! Co mě vždycky v tomto obchodě dostane, jsou šperky.

Náramek, který jsem nafotila do tohoto článku, je jako reklama na jaro 2012. Pastelové barvy rozzáří každou ruku. Navíc má skvělé zapínání. Bezpečnostní pojistka je z obou stran zapínání šperku. Nafotila jsem Vám to v detailu. Také pestrobarevné šátky a kolekce barvy mandarinky, která rozzářila výlohu této prodejny, vnese doslova duhu do Vašeho šatníku. Na mandarinku se těšte příště. Perfektně jsem se cítila v jahodových šatech, které mám na sobě. Jejich materiál je opravdu kvalitní. Žáden náznak krčivosti. Také jarní pláště lesklých materiálů doslova zaplavily prodejnu Alema H.O.O.P. A jaké novinky nás v této prodejně ještě čekají? Již brzy nabídne Alema H.O.O.P. kolové sukně značky Morka, o kterých jsme již na blogu psali.

Kolekce 157: Šaty, plášť, kabelka, šperky i šátek - vše zakoupíte u Alema H.O.O.P. na Kuřím rynku v Ostravě.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat