čtvrtek 22. března 2012

Univerzitní styl aneb Outfit nejen pro školáky


Další fotografie najdete na www.modajakoumeni.cz.

Ráda sleduji videoklipy. Je to jako módní přehlídka aktuálních, módních trendů. Jeden, který jste zde znatelně mohli zaznamenat také Vy, je tzv. univerzitní styl. Již jsem o něm na blogu psala. Ale nyní jsme pro Vás tento styl i nafotili.

Pro 142 kolekci blogu Móda jako umění.cz jsem kombinovala oblečení a doplňky velmi odvážně. Dalo by se říci, že bláznivě. Univerzitní styl se však dá nosit i velmi decentně. Například šaty jednotné barvy a jednoduchého střihu, lodičky a tato bunda. Univerzitní styl mi připomíná období mého dospívání. K univerzitním bundám - často měly fialovou barvu - se nosily boty traktory nebo se jim taky říkalo bagany. Když mi v nich taneční partner Jirka šlápnul za tónů písně Stay od Shakespear's Sister na nohu, nezapomněla jsem na to do dnešního dne:) Tak schválně, kdo z Vás už měl bagany nebo univerzitní bundu? Fotografie jsme záměrně nafotili v mém rodném městě Havířově, kousek od diskotéky Charlie, kde se každou neděli scházela „univerzitní komunita lidí.“

Kolekce 142: Bunda, tričko, perlová kravata, prsten i náramek – vše New Yorker. Klobouk Tonak, tenisky Deichmann. Rukavice Kenvelo, taška Guess, kalhoty Zara. Fotila Martina Zajacová, styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat