pátek 23. března 2012

Sportshopy z OC Futurum jsou skvělé zásobeny, víte to vůbec?



Další fotografie najdete zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10799-sportshopy-z-oc-futurum-jsou-skvele-zasobeny-vite-to-vubec

Potřebuji nutně nové kolo, brusle a ještě oblečení na sportování. O to více jsem se radovala, když jsem k dalšímu focení jarních kolekcí v Obchodním centru Futurum Ostrava vybrala sportshopy a prodejny s volnočasovým oblečením, kde jsem vybírala většinou sportovní kolekce.


Přiznám se, že Intersport je opravdu obří prodejna. Našla jsem tu skvělý výběr volnočasových tenisek a hned jsem si vybrala ke svému outfitu několik modelů. Také jsem prošla nabídku bruslí, kol včetně dětských modelů, míče, floorbalky a samozřejmě i kolekce oblečení. Kolekci jsem ladila do své oblíbené magenty - 100% růžové a dalších růžových odstínů. A samozřejmě jsem musela nákup zakončit optimisticky - s poháry v ruce a pořádnou zmrzlinou z Pizza caffé Buon Giorno, kterou najdete v OC Futurum také. Užijte si jarní sportování s poháry nebo bez. Hlavně, že Vás to baví!

A tipy Móda jako umění.cz ze sportshopů - sluneční brýle pro volný čas i sport vyberte určitě v Rock Point. Květované šaty na brusle pak v O´Neill. Barevné mikiny v Alpine Pro. Džíny, bundičky, pásky či trička pak můžete nakoupit v Exe Jeans. A to jsem ještě nezmínila všechny sportshopy Obchodního centra Futurum...

Kolekce 159: Tričko a sukně Champion, mikina Nike, a také brýle -vše Intersport. Boty a kabelka Baťa, stříbrná bunda Exe Jeans. Vše si můžete koupit v Obchodním centru Futurum Ostrava - www.futurumostrava.cz

Pokud Vás proměna zaujala, sledujte další články a proměny z Obchodního centra Futurum Ostrava. Čeká Vás také 3. ročník Nákupních dnů, které budou probíhat opět celý týden, a to od 23.-28.4.2012. Během nákupních dnů spolu můžeme nakupovat a třeba právě takovou proměnu, jakou jste našli v tomto článku, si můžete vyzkoušet v prodejnách Obchodního centra Futurum Ostrava. Objednat se můžete již nyní na mobilu: 773 487 779 nebo na mailu: servispromedia@seznam.cz. Těším se na Vás. Službu Nakupování s vizážistkou za Vás zaplatilo obchodní centrum, takže ji máte ZDARMA! Vyzkoušejte, co by Vám vybrala do Vašeho šatníku profesionální stylistka. Nebo si jen užijeme společné nákupy.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Sportovní móda je určitě fajn, ale přijde mi, že klasické sport shopy se zaměřují více na design a estetiku než na to, že by to mělo být praktické. Z toho důvodu mám radši třeba https://www.sportli.cz/ kde ty věci pěkně vypadají, ale třeba jejich boty nebo bunda se dají využít i na klasické sportování, ale klidně si je vezmu i na nějaké neformální courání po městě. -;)

    OdpovědětVymazat