pátek 30. března 2012

Jarní procházka v outfitu z Obchodního centra Futurum Ostrava



Další fotografie najdete zde:
http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10801-jarni-prochazka-v-outfitu-z-obchodniho-centra-futurum-ostrava

Miluji parky. Prožíváme v nich celý svůj život. Jako dítě jsem u jednoho překrásného parku vyrůstala. Učila jsem se v něm chodit, jezdit na koloběžce i kole a taky mě v něm chytila za ruku jedna z mých prvních lásek. Mnoho rande jsem trávila procházkami v parcích, a když se mi narodila dcera, bylo to místo našeho útočiště.


I já jsem jako dítě údajně ráda usínala pod stromy sledujíc pohyby listí. I dnes zde jezdím na bruslích, pořádám pikniky, a taky pro Vás fotím jarní kolekce.

Kolekce 160: Mikina a džíny od Exe Jeans, náušnice Terranova, tričko Takko Fashion - vše pořídíte v Obchodním centru Futurum Ostrava. Klobouk Tonak.

Pokud Vás outfit zaujal, sledujte další články a proměny z Obchodního centra Futurum Ostrava. Čeká Vás také 3. ročník Nákupních dnů, které budou probíhat opět celý týden, a to od 23.-28.4.2012. Během nákupních dnů spolu můžeme nakupovat a třeba právě takovou proměnu, jakou jste našli v tomto článku, si můžete vyzkoušet v prodejnách Obchodního centra Futurum Ostrava. Objednat se můžete již nyní na mobilu: 773 487 779 nebo na mailu: servispromedia@seznam.cz. Těším se na Vás. Službu Nakupování s vizážistkou za Vás zaplatilo obchodní centrum, takže ji máte ZDARMA! Vyzkoušejte, co by Vám vybrala do Vašeho šatníku profesionální stylistka. Nebo si jen užijeme společné nákupy.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat