čtvrtek 22. března 2012

Nisa Liberec - obrovské možnosti nákupů, záplava barev a jarní módy



Další fotografie najdete zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10643-nisa-liberec-obrovske-moznosti-nakupu-zaplava-barev-a-jarni-mody

Navštívila jsem Nisu Liberec a nakupovala. Jarní kolekce doslova probarvily toto obchodní centrum. Od značek jako je Next, Luggi, Steilmann, Mötivy, C&A, Deichmann, Reno, Takko Fashion, Orsay až po Marks and Spencer, Reserved nebo dvoupatrový New Yorker jsem si prošla všechny nové kolekce.

A taky jsem si dala výbornou kávu v restauraci Kaskáda a užila si vodopád. Ten má totiž Obchodní centrum Nisa vlastní! Je umístěn uprostřed interiéru centra a v každém patře Vám doslova vyrazí dech svou krásou. Když vjíždíte do podzemních garáží OC Nisa, z dálky Vás přivítá překrásný pohled na Ještěd. Ten pak můžete vidět i skrz skleněné stěny centra. Osvětlení se v OC Nisa Liberec mění každou chvilku. Takže přestože jste ještě před pěti minutami zářila do žlutých barev, nyní je Váš outfit probarven do růžova. Tahle nevyzpytatelnost mě bavila. Také moře sportovních značek, dvě hračkářství, banky a různé stánky s občerstvením, kavárny a velké parkoviště.

Kolekce 151: Tričko, svetřík, klobouk, náramek a náhrdelník -Reserved, džíny New Yorker, lodičky s psaníčkem Next. Džíny koupíte u NY v reflexní růžové, a také modré barvě. Trička, se svěže vypadajícím potiskem ovoce, si vyberete u Reserved také v různých barvách. Stejně tak i masivní korále, které se dají ve stejné podobě jako je náramek pořídit i na krk. A naprostou peckou jsou lodičky a psaníčko v pudrové barvě. S touto barvou v podobě doplňků se dá skvěle při stylingu pracovat. Hodí se totiž ke všem barvám, není příliš výrazná a konzervativní jako černá a hlavně je teď velice INN. Psaníčko se dá zavěsit i na řetízek, který jsem před Vámi ukryla. Co ale neukryji, že OC Nisa mě opravdu bavila. Užijte si nakupování jarních outfitů! Vše z této kolekce jsem vybrala v liberecké OC Nisa - www.nisaliberec.cz. Fotil Honza Poláček, styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

3 komentáře:

  1. :-) Hezké fotky, i něco pro pány tam mají? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dominiku, promiň, odjela jsem na dlouhou dovolenou a dovolila jsem si vůbec nepracovat, takže odpovídám až nyní. V Nisa Liberec mají moc hezkých outfitů pro muže. Zrovna nedávno jsem tam pro ně stylingovala jedny "proměny image nakupujících obchodního centra". Fotky jsou na titulce a 8. straně aktuálního magazínu centra - http://nisaliberec.cz/templates/files/katalog_cz/index.html, a tam můžeš vidět nápady pro pány - eleganci i volnočasovou módu.

    Jinak tipy na pánskou módu - frčí kapesníčky v klopě, a to jak u žen, tak u pánů. Pro chladnější večery doporučuji tedy kožené sako a kapesníčky vyberete například u Blažka. V této prodejně mě zaujaly také svetry do "V" s dvouřadovým zapínámím, kvalitní kožená zavazadlo pro krátké cesty. Určitě bych vybrala i volnočasové kalhoty a košile s drobnou kostkou laděné do červených odstínů a moře čepis ala Ital. Vždy se hodí do šatníku košile - nyní s lesklou nití - do odstínů holubí šedi. U New Yorker můžeš zase vybrat něco sportovnějšího a odvázanějšího. Třeba kalhoty do manžety nebo s volným ukončením, aby se daly rolovat. K tomuto stylu stačí tričko, rozepnutá košile, pořádný klobouk s barevnou stuhou nebo slamák, boty gladiátorky a můžete vyrazit. Je zbytečné psát tipy u NY, protože tam je vše hodně kreativní a mě tedy hodně blízké. Pokud Vás zajímá něco konkrétního, ráda pošlu další tip. Mějte se hezky a krásné léto!

    OdpovědětVymazat
  3. To nezní špatně. Až se někdy dostanu do Liberce, tak určitě zajdu kouknout. Ráda bych se tam podívala. Já v nějakém nákupáku nebyla ani nepamatuju. Během covidu jsem si zvykla všechno objednávat online a nějak mi to zůstalo. Je super, že to většinou vyjde i celkem levně. Zvlášť když člověk umí používat slevové kupony třeba z https://slevovykupon.net/

    OdpovědětVymazat