čtvrtek 22. března 2012

Barevné doplňky od Feratt aneb Paní nesu Vám růžové a tyrkys psaní


Další fotografie najdete zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10647-barevne-doplnky-od-feratt-aneb-pani-nesu-vam-ruzove-a-tyrkys-psani
Feratt se pyšní novými kolekcemi a já pro Vás připravila styling top tipů. Jako první bych zmínila sukni Infinite s volánem připomínající spodnici z tylu. K černému outfitu jsem zvolila výrazné doplňky ve formě šátku, květiny i šperků.

A protože jsem se nemohla rozhodnout, které psaníčko bych si vybrala, svůj outfit jsem ozdobila oběma najednou. Barvy se toto jaro prostě nosí.

Kolekce 153: Top, sukně, šperky, šátek, plášť a psaníčka z prodejen Feratt. Psaníčka mají také dlouhé ucho ve formě řetízku. Plášť má efektní zakončení střihu ve stylu fraku. Pouze cípy fraku jsou střiženy u předních dílů pláště - originální! Prodejny Feratt najdete v centru měst Havířov a Ostrava. Dále v OC City Olomouc. V Olomoucí dále v OC Olympia. Stejně tak v OC City Jihlava a OC Silesie Tesco Opava - www.feratt.cz. Boty Top Shop, brýle Baťa. Fotil Honza Poláček, styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

3 komentáře:

  1. Ahoj, souhlasím s tím, že moda je vlastně takové umění a je třeba ji znát od samého počátku, aby se dala tvořit úplně nová moda :-) Já jsem se třeba co se peněženek týče vrátila úplně zpátky až tam, kde se nosili jen měšce a mám z toho velikou radost :-) Líbí se mi to daleko více, než ty naše klasické peněženky :-) A karty nosím v telefonu...

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mého laického oka by se ke slečně hodily spíše dámské legíny. Tyhle nařasené sukně se snad už ani nenosí, nebo ano? :) A boty na podpatku jsou taky trochu přešlap. Každopádně jako člověk, který se módě věnuje jako koníčku, si myslím, že by tam bylo ještě na čem zapracovat a kdyby kolem mě šla takhle v Praze po ulici, tak se za ní určitě neotočím. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná inspirace, díky mockrát. Já si teda myslím, že různé doplňky jsou prostě nezbytnost. Jestli se můžu podělit, tak mě třeba teď nedávno hodně zaujaly různé doplňky do vlasů které mají v CCC. Zkuste mrknout na jejich stránky. Docela přemýšlím, že si nějaké zkusím objednat. Fakt se mi líbí.

    OdpovědětVymazat