čtvrtek 22. března 2012

Koktejlově růžová z prodejny Modenika - Lady se šlehačkou


Další fotografie najdete zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10543-koktejlove-ruzova-z-prodejny-modenika-lady-se-slehackou

Vyzkoušela jsem si růžové, jarní šaty od Rosenbaum z prodejny Modenika. Připadala jsem si v nich jako princezna. Asi neznám barvu, která by dokázala tak dokonale podtrhnout ženskost a křehkost. Měla jsem chuť být trochu princezna, a tak jsem přehrávala. A hrozně mě to bavilo!

Kolekce 149: Šaty i pelerína Rosenbaum a šperk – vše prodejna Modenika z Obchodního domu Elan Havířov. Lodičky But S, čelenku jsem si přivezla z ostrova Mallorca, kabelka vintage. Fotil Honza Poláček, styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat