pátek 30. března 2012

Alema H.O.O.P. představuje svěží mandarinkovou kolekci



Další fotografie najdete zde:
http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10923-alema-h-o-o-p-predstavuje-svezi-mandarinkovou-kolekci

Rozzářené výlohy mandarinkovými odstíny. I tak by se daly vystihnout současné výlohy prodejny Alema H.O.O.P. z Kuřího rynku v Ostravě. Jak tip blogu bych doporučila mandarinkový vak, sportovní 3/4-ní kalhoty z mé fotky a také sportovní bundičky. Pokud chcete pohodlné oblečení na letní dovolenou, právě jste vybrala.

Kolekce 162: Celý outfit je z prodejny Alema H.O.O.P. Ostrava včetně šperků, které zde mají opravdu překrásné. Žabku jsem Vám musela vyfotit v detailu. Fotil Honza Poláček, styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

2 komentáře:

  1. Wow, to je pěkné :) Manželka nosí podobný styl. Zrovna teď se v něm promenádovala na skvělé dovolené v Itálii, kde jsme byli na čtrnáct dní. :) Hodně jí to sedí a mně se to taky líbí. :) Byla to naše první dovolená asi po třech letech, kdy jsme zařizovali bydlení, takže jsme si ji samozřejmě užili. Navíc nám cestovní pojišťovna dala cenné rady a tipy, které se nám při cestování hodily. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, Vám to tam opravdu moc sluší! Musím se přiznat, že se mi na fotkách strašně zalíbila ta krásně červená sukně a tak jsem začala sama pátrat po internetu a narazila na tento e-shop s oblečením, kde jsem za pár kaček narazila na podobnou! Už ji mám doma a padne mi jako ulitá, tak se těším, až ji v létě vytáhnu! :-)

    OdpovědětVymazat