čtvrtek 22. března 2012

Inspirována dandy stylem aneb mrkala jsem na holky i kluky


Další fotografie najdete zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10335-inspirovana-dandy-stylem-aneb-mrkala-jsem-na-holky-i-kluky

Dandyové neměli příliš rádi macaroni. Kdo to vlastně byli dandyové? Gentlemani, kteří vyznávali jednoduchý styl oblékání a kritizovali přílišnou zdobnost oděvu u můžu. Právě macaroni, muži v extravagantních oblecích, představovali přesný opak v pánské krejčovině od dandy stylu.

Více jsem o tom psala právě dnes v Deníku Moravskoslezském. Já se nechala pouze tímto stylem inspirovat. Místo sako, které by správný dandy nevynechal, jsem zvolila koženou bundu. A když už mě mrkání na holky nebavilo, oblékla jsem si ženštější kabátek a byla to zase já.

Kolekce 146: Košile a kožená bunda C&A, náušnice Terranova, kalhoty a kravata New Yorker - vše zakoupíte v Obchodním centru Futurum Ostrava. Převléknutý kabátek Vero Moda, boty Deichmann, klobouk Tonak, vesta Next. Nehty upravili v Salónu Radky Witové v Havířově.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

1 komentář:

  1. Já nejraději nakupuji oblečení tady: online second hand. Jednak ušetřím a druhak tam mají občas fakt hodně originální kousky! Není to jenom jako second hand, ale funguje to i jako tržiště. Tak si v klidu v pohodlí domova vyberu a pak jen skočím vyzvednout. Doporučuji alespoň kouknout, třeba vás tam něco zaujme :D

    OdpovědětVymazat