čtvrtek 22. března 2012

Šaty pro všechny příležitosti aneb Black and milk od Feratt


Další fotografie najdete zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10655-saty-pro-vsechny-prilezitosti-aneb-black-and-milk-od-feratt

Elegantní šaty, které se hodí pro všechny příležitosti. Tak právě tak by se dal nazvat model, který jsem vybrala pro další outfit od Feratt. Šaty se dají báječně doplnit kvalitní kabelkou nebo červenými lodičkami. Já si k nimi zvolila také červený plášť a jarní procházka po městě mohla začít.

Kolekce 154: Šaty, bižuterie, kabelka s uchem na zápěstí i plášť - vše Feratt - www.feratt.cz. Šaty se hodí do společnosti, ale také na kávičku s kamarádkou, prostě pro všechny příležitosti. Lodičky Darbut, brýle Vivienne Westwood. Fotil Honza Poláček, styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

1 komentář:

  1. Tak ty vypadají naprosto božsky! Sama jsem pěkně dlouho taky sháněla nějaké podobně elegantní šaty a musím teda říct, že mi to dalo docela zabrat. Nakonec jsem se musela smířit s tím, že pokud chci kvalitní šaty, tak si za ně prostě musím adekvátně zaplatit.

    OdpovědětVymazat