středa 9. listopadu 2011

JAK VYZRÁT NA PODPATKY ANEB ÚLEVA PRO NOHY.CZ

Občas mi píšete, že boty, které nosím, jsou hodně ženské, ale nic pro Vaši nohu. Je pravda, že i já jsem hodně od podpatků ustoupila a stále častěji si kupuji aspoň jedny boty na sezónu bez nich. Nejen, že mě pak po celém dni bolela záda, ale mé nohy dost trpěly.

Zatímco většina žen si nechává ošetřit na pedikúře hlavně paty, má pedikérka se vždy nejvíce nadřela na přední části nohy, která je na podpatcích nejvíce namáhána. A pak mě oslovila Hanka Švrčková, která má na internetu bezva stránku http://ulevapronohy.cz. Najdete zde skvělé rady, jak nohám odlehčit a to pro různé varianty obuvi. A že má Hanka opravdu velký výběr mě přesvědčila během pěti minut. Vytáhla polstrované ortopedické vložky i polovložky různých velikostí, tvarů a designů, ze silikonu nebo gelu. S potiskem žirafí srsti jsem nalepila do přední části mých kozaček ortopedické vložky Tummy a nohám se opravdu ulevilo. Postupně pro Vás vyzkouším další ortopedické produkty. Jako tip Vám mohu doporučit třeba sadu Lady. Gelové produkty se dají nalepit do boty přesně tam, kam potřebujete. Přeci jen každý máme odlišný tvar a anomálie nohou, proto vystihnout potřeby tisíců lidí není jednoduché. Já jsem skvělým případem. Narodila jsem se s podélně plochou nohou. Během tréninků moderní gymnastiky se mi objevila i příčně plochá noha. A k tomu chůze na podpatku, mé nohy opravdu dostávají zabrat. Takže gelové nálepky si můžete například nalepit na patu lodiček a už Vás nebudou nejen nikdy tlačit, ale ani Vám nesjedou při chůzi z paty. Což možná byl jeden z důvodů Vašich otlačených a odřených pat. No a malé gelové puntíky pak nalepte tam, kde Vás boty tlačí. Někdo má vysoký nárt, může si ulevit právě v těchto místech. Někoho tlačí vystouplé kosti prstů po stranách chodidla, zkuste je nalepit právě zde a uvidíte rozdíl. Další rady hledejte na http://ulevapronohy.cz

Ortopedické pomůcky, které najdete na Úlevapronohy.cz si můžete také zakoupit v rámci akce Kreativní žena, která proběhne dne 19.11.2011 od 16 h v hotelu Park Inn Ostrava, se slevou 10%! Čtěte zde: http://www.institutprozeny.cz/page/kreativni-zena-2-rocnik-fashion-day-ostrava-381

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz
Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz
Dámská jízda na www.cinestar.cz







Žádné komentáře:

Okomentovat