úterý 8. listopadu 2011

TEAM HITRÁDIA ORION V AKCI - HOSTÉ BLOGU

Jako dalšího hosta blogu jsem si vybrala hned celou partu báječných lidí. Pracují jako moderátoři Hitrádia Orion, takže focení probíhalo u nich ve studiu. Musím říct, že občas to tam vypadalo, jako když vypustíte pytel blech. Živo, veselo, prostě exhibicionisté každým coulem. Už dlouho jsem se při focení tak nenasmála.

Nejprve jsme fotili Nikolu Birklenovou, která má tisíc tváří, výrazů a především úsměvů. A když se k ní přidala kolegyně Magda Otáhalová, dozvěděla jsem se novinky od receptů na tlačenku až po tipy na sexy muže, prostě vše. A aby toho nebylo málo, přišel nám zapózovat také Radek Erben. A jelikož situace - dvě ženy a jeden muž - nikdy nedělají dobrotu, vznikaly při focení zajímavé scénky, které jsme pro Vás s fotografem Mariánem Mrózkem zachytili. A co teprve, když došlo na koblížky. Pozorovat souhru Magdy s Radkem, moderátory pořadu Dobré ráno, mě opravdu bavilo.

Dnes to tedy trochu otočíme a popřeji já jim: "Dobré ráno, drazí moderátoři." Děkuji celému týmu Hitrádio Orion za mediální partnerství mého fashion blogu!

Kolekce 109: Oblečení Nikol a Magdy vše z Boutique Toyen Frýdek-Místek. Pouze čepici měla Nikol z prodejny Blažek. Nakoupit od Boutique Toyen můžete zde: http://modajakoumeni.blogspot.com/2011/11/uplne-jina-budete-v-kolekcich-od-toyen.html
Virtuální prohlídku Toyen včetně jeho nových, podzimních kolekcí najdete zde: http://modajakoumeni.blogspot.com/2011/11/zabalte-mi-cely-butique-toyen-nakupujte.html

Radek Erben měl na sobě oblečení výhradně z prodejny Blažek Obchodního centra Futurum Ostrava. Produkce a styling Inéz Bohdanová Bortoliová.

Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz, Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, Akce Kreativní žena na www.institutprozeny.cz















Žádné komentáře:

Okomentovat