středa 9. listopadu 2011

SLUNÍČKO V DŽÍNÁCH ANEB DALŠÍ HOST BLOGU MARTINA

Přemýšlela jsem jak popsat mého dalšího hosta blogu, Marťu Zajacovou. Martina je má dlouholetá kamarádka, kterou nepotkáte bez úsměvu. Když vejde do místnosti, všechno se rozzáří. Ráda nosí džíny a neskutečně ji sednou. Kdybych chtěla dělat reklamní kampaň na džíny, vybrala bych si Martinu.

Takže Sluníčko v džínách přichází. Marťu jsem vyfotila v Albrechticích, kde žije. A musím uznat, že klobouk z Lindex ji neskutečně seděl. Její pohodářskou povahu naprosto vystihuje hlavní fotka článku, číslo 1.

Kolekce 117: Halenka, kabelka a kabát New Yorker, klobouk Lindex - vše z Obchodního centra Futurum. Džíny, boty a náušnice z prodejny Alema H.O.O.P. měla Martina vlastní. Kabelku, prsten a srdíčko Alema H.O.O.P. jsem ji na focení půjčila já. Styling, produkce a foto Inéz Bohdanová Bortoliová pro Móda jako umění.cz

Blog Móda jako umění.cz Vás zve na akci JAK VYTVOŘIT BLOG O MÓDĚ, KOSMETICE, ŠPERCÍCH APOD. Seminář Vás naučí, jak propagovat kosmetické výrobky, oblečení, doplňky, šperky a jiné produkty pro ženy, které chcete prezentovat na internetu formou vlastního blogu. Odborná akce je vhodná pro ženy, které samy vyrábějí fashion produkty, ale také pro žáky uměleckých škol a zároveň pro všechny, kteří si chtějí vytvořit zájmový blog na internetu.

Seminář se uskuteční dne 25.11.2011 od 17 hod. v Institutu pro ženy Ostrava. Cena vstupného je 190 Kč (je možné žádat slevu pro ženské kolektivy, studenty a další). MÍSTO KONÁNÍ: Institut pro ženy,o.s. Slavníkovců 20 Ostrava-Mar.hory 709 00 (žlutý dům po pravé straně ulice, vchod velkými šedými vraty). Rezervujte si místo na rezervace@institutprozeny.cz

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz
Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz















1 komentář:

  1. ten klobouk je opravdu super, mám takový podobný ale neumím ho nějak nosit, přijde mi že mi nesluší :-)

    Na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat