úterý 8. listopadu 2011

ZLATO-STŘÍBRNÉ KOMBINACE ŠPERKŮ OD LR HEALTH & BEAUTY SYSTEMS POKRAČUJÍ

Celé léto jsem pro Vás fotila kolekce oblečení doplněné často brýlemi Vivienne Westwood, které jsou zajímavé nejen svými stínovanými skly, ale především obroučky v barvě teplých, zlatavých kovů. Tento trend se velmi často objevuje nejen u brýlí, ale také v rámci štrásování kolekcí nebo i šperků.

Jako tip Fashion Blogu Móda jako umění.cz bych předvedla šperky LR Health & Beauty Systems, které pracují s těmito odstíny velmi zdařile. Součástí je také stříbrná barva. Tedy šperky jsou pak velmi praktické, neboť se dají skvěle kombinovat s oblečením. Tato kombinace odstínů kovů dělá především šperky zvláštní, odlišné.

LR Health & Beauty Systems také pracuje s mnoha barvami v rámci jednotlivých kusů šperků, což je mi velmi blízké, neboť ve svých kolekcích opravdu nešetřím barvami. A opět se dostáváme k praktické volbě šperků, neboť nemusíte přemýšlet, zda vynosíte náhrdelník k jednomu nebo dvěma kouskům v šatníku. Tyto šperky se dají krásně kombinovat napříč celým šatníkem.

Vše si můžete objednat prostřednictvím LR-partnerů LR Health & Beauty Systems. Více se dozvíte přímo na místě, na infolince nebo na internetových stránkách: Závodní 2, Ostrava-Hrabůvka, tel.: 595783130, www.lr-krasa.cz, www.LR-czech.com.

Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz









3 komentáře:

  1. Já si kupuji klasické žluté zlaté šperky. Když už zlato, tak ať je to hned na první pohled vidět :-) . Od manžela jsem dostala k výročí krásný zlatý prsten a přijde mi, že je snad ještě hezčí než snubní, který jsme si vybírali před deseti lety a je teda také ze žlutého zlata :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já třeba na zlato tolik nejsem. Neříkám ale, že by mě takový zlatý prsten také nepotěšil. To bych zase kecala. :) Osobně mám ale co se šperků týče mnohem radějistříbro. To se podle mého názoru dá kombinovat skoro se vším. :)

      Vymazat
    2. Tak to já naopak zlatu velice fandím. V posledních letech snad ani jiné šperky než zlaté nenosím. Teď se chystám koupit první šperk pro dcerku a říkám jestli také nezvolit zlato. Dívala jsem se na internetu a hrozně se mi zalíbily jedny dětské náušnice s rubínem. Jsou teda trochu dražší, ale zase vypadají opravdu nádherně. :)

      Vymazat