úterý 8. listopadu 2011

MUŽSKÉ ŠPERKY ANEB SEXY ZÁPĚSTÍ

Máte rádi šperky na mužích? V posledních letech se s kolekcemi mužských šperků a bižuterií doslava roztrhl pytel. Bohužel je na mužích vidím střídmě. Více se objevují ve filmech nebo u můžů ze zahraničí. Nezapomenu na Roberta Pattinsona ve Filmu Stmívání a jeho kožené náramky.

Ani na minci, zavěšenou na řetízku, kterou nosil můj strýc na své vypracované hrudi. Každý den cvičil 100 kliků. Přiznám se, že šperky k obleku se mi moc nelíbí. Ale streetový outfit doplněný sportovními šperky nebo bižuterií se mi na mužích moc líbí. V případě mužské fashion zde střídmost platí dvojí. Méně je "vždy" více. A pokud ani váš partner nenakupuje bižuterii pro své zápěstí, prostředník či krk, pořiďte mu šperk sama. Přiznám se, že některé šperky mi přijdou unisex. Takže o prsten z fotografie se můžete s partnerem dělit. Vyzkoušela jsem ho ke kolekci z Orsay, video najdete zde: 7958-nakupni-moznosti-v-ostrave-aneb-guess-olsen-yves-tanguy-a-dalsi

Vše si můžete objednat prostřednictvím LR-partnerů LR Health & Beauty Systems. Více se dozvíte přímo na místě, na infolince nebo na internetových stránkách: Závodní 2, Ostrava-Hrabůvka, tel.: 595783130, www.lr-krasa.cz,
www.LR-czech.com.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz






2 komentáře:

  1. Wow, to je super. :) Přesně podobný typ šperků se mi taky líbí. Mám hodně rád pánské náramky z chirurgické oceli, které nosím prakticky denně. Jsem na to trochu vysazený a myslím si, že kvalitní a citlivě zvolený náramek dokáže udělat hodně velkou parádu a být decentním doplňkem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to třeba můj muž šperky skoro vůbec nenosí. I když si myslím, že třeba takový náramek by mu určitě slušel. Snad jediný šperk, který nosí pořád je snubní prsten. Musím se ale přiznat, že i já měla jednu dobu takové období, kdy jsem nenosila skoro žádné šperky. snubní prsteny z ruky ale ani jeden z nás jen tak nesundá.

      Vymazat