úterý 8. listopadu 2011

PODZIMNÍ FASHION TRENDY V OBCHODNÍM CENTRU FUTURUM OSTRAVA

Máte chuť někdy „vypnout“ a udělat si den sama pro sebe? Má kamarádka mi řekla: „Na to bohužel nemám čas, i když bych to potřebovala jako sůl. Děti, zaměstnání, domácnost, to je můj svět,“ řekla. Má rada zní, zkuste vše zapracovat do jednoho dne. Já to taky zkusila.

Využila jsem maximálně služby Obchodního centra Futurum Ostrava a šlo to. Ráno jsem se objednala k manikérce do nehtového studia, které sídlí hned naproti Tesco. Pokud jdete s malými dětmi, můžete využít bezvadný koutek, který je hned naproti tohoto studia. Děti na Vás uvidí a Vy na ně. Můžete zde využít i služby kadeřnického studia. K obědu jsem si koupila salát, který mi zabalili s sebou v místní restauraci. Taky fresh džus a ještě Marlenku pro nedělní návštěvu. Pak jsem šla nakoupit do Tesca, v Coccodrillo dceři vybrala šaty i kabátek na svatbu, která nás v sobotu čekala. Pro sebe nové lodičky a náušnice. Cestou k autu jsem pak koupila ještě kytku. Parkování zdarma. Co víc si přát. A pokud si můžete vyšetřit ještě o kapku více času, spojte to i s návštěvou kina. Jestli máte malé děti a večery trávíte s nimi, zajděte si na promítání ve 14 hodin. Všechny filmy se většinou hrají i v tomto čase týden po jejich premiéře. A promítají, i když přijdete sama. Ale to se stejně nestane. Možná budete překvapena, kolik lidí, hlavně žen, chodí na brzké promítání.

A nebo přijďte rovnou na Nákupní dny a můžeme hodinu nakupovat spolu. Ušetříte čas, předvýběr kolekcí za Vás udělám já. O službě Nakupování s vizážistkou jsme toho na blogu napsali mnoho. Video jak takové nakupování vypadá si můžete prohlédnout zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/7960-nejsme-modelky-jen-zenske-fashion-image-i-pro-vas
A nezapomeňte, další Nákupní dny, již 2. kolo tohoto podzimu, začínají již v pondělí dne 10.10.2011. Objednejte se ještě dnes na mobilu: 773 487 779. Více na www.futurumostrava.cz a www.modajakoumeni.cz
Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz




Žádné komentáře:

Okomentovat